I morse läste jag på vlt.se om hur någon kört in i en stängd tvätthall natten till idag. Det stod dock inte vart men på väg till jobbet imorse så fick jag se att var på Statoilmacken vid Hammarbyrampen det skett. Självklart fick jag lov att stanna och fotografera bedriften. Starkt gjort får man lov att säga...
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
22 timmar sedan
1 kommentar:
Det är inte så jäkla lätt alla gånger.
/Bildrullen
Skicka en kommentar