Idag var vi och sa hejdå till gamla lägenheten för imorgon kommer de nya ägarna och flyttar in. En rätt sorglig känsla efter allt som varit. Det är väl inte lägenheten i sig man sörjer utan mer att utflytten är ännu steg bort från vart man trodde man var på väg för något år sedan. Nu är tanken att man ska få chansen att i lugn och ro fundera på vad man vill i framtiden. Ska bli spännande. Typ.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
20 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar