Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
16 timmar sedan
"I have spoken"
Åtminstonde köksköpande. Imorgon ska vi till Ikea och köpa kök. Som jag har funderat på att få ihop allt och nu imorgon är det inköpsdags. Det är jättesvårt att föreställa sig hur det ska bli när det väl är uppbyggt men det ska mycket till för att få det sämre än gamla köket.
Luckorna blir vita även om det inte syns på bra på bilden ovanför. Nedan är en bild från Ikea hur de ser ut.
<Skickat från min iPhone