Idag har vi påbörjat köksrenoveringen med att tömma alla skåp och
ta bort luckorna. Egentligen hade jag tänkt vänta med köket men av
olika praktiska skäl börjar vi redan nu. Imorgon påbörjas rivning
och sen är det grundarbete som gäller och efter det dags att sätta
upp luckor och skåp. Målet är att hinna så mycket det går under
julhelgen. Kommer alltså inte bli en särskilt lugn jul.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
20 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar