Säg hej till det betydligt stiligare parkettgolvet. Det är inte
riktigt klart än men jag åker till Johannas familj för lite
julfirande medans mamma och pappa fortsätter ett tag till. Imorgon är
det nog dags för mer borrande. Ska bli intressant och se grannarnas
reaktion på det.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
17 timmar sedan

1 kommentar:
Var glsd att du har några som hjälper dig att fixa allt./Livet går vidare
Skicka en kommentar