Efter att ha väntat ett tag fick vi plats vid ett bord och avnjuter nu
en prima kontinental frukost. I samband med frukostarna har jag
upptäckt en ny sida hos Petter. Tydligen är han cornflakes-
missbrukare. Tre portioner igår och två idag. Undra hur det blir om
de är slut någon morgon? Kommer han bli våldsam eller gå till andra
hotell för att få tag på sin ranson?
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
17 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar