Petter blev alldeles till sig och ville in i varje affär så jag fick
ta befälet och ta oss därifrån. Just nu åker vi tunnelbana och ska
sen ta tåget till flygplatsen. Axlarna värker riktigt mycket från
att ha burit väskan så det är verkligen skönt att få sitta ner och
vila.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
17 timmar sedan

3 kommentarer:
Vem var det som stanna och fota hela tiden? Jo, Rille. Trodde aldrig vi skulle komma därifrån.
/P (som absolut inte ville in någonstans)
Du vågar inte att komma hem ikväll!
//G.unilla alias Fru Blogg
Tror snarare det var Petter som fick slita Rille från "affärerna"...
Skicka en kommentar