Imorgon är en stor dag för min lägenhet för då ska toastolen bytas
ut! Nuvarande är inte så jättefräsch nämligen. Samtidigt ska
anslutning av vatten för tvättmaskin ordnas. Det är framför allt
två saker som är spännande med detta. 1- Dyker hantverkarna ens upp
som utlovat? 2- Om de dyker upp, hur mycket kommer de skita ner?
Imorgon eftermiddag har vi svaret och rapport kommer såklart.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
19 timmar sedan

1 kommentar:
Be dem använda den gamla toastolen när de ska skita ner!!!
Stämmer ryktet förresten,att du INTE var på plats när Northampton tog emot Leeds i veckan?
/TB:s brorsa
Skicka en kommentar