Nu har jag lagt till en ny kul funktion här på bloggen och jag är nyfiken på och se om den blir lika uppskattad som förra funktionen jag försökte med.
Under varje inlägg finns nu möjlighet att lämna en reaktion på innehållet. En snabbt sätt att kommentera innehållet utan att behöva lämna en kommentar. Man bara klickar i det värde man tycker passar bäst.
Det känns väl som en kul grej för er läsare att syssla med?
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
19 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar