Ja i takt med att det fylls på i Johannas nya lägenhet blir det desto
tommare här. Det är inte precis vad jag skulle kalla ett hem längre.
Om någon vecka är det dags för mig att komma på plats i min nya
lägenhet och då lär det kännas bättre. Imorgon börjar vad som
verkar bli ännu en hektisk vecka men med en riktigt kul avslutning.
Mer om det kommer senare.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
18 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar