Nu är första halvlek över. För Arsenals räkning var det ingen
vidare halvlek. Typ inga riktiga målchanser alls och så fick man en
straff emot sig. Som tur var räddade målvakten den så det står 0-0.
Nu undrar ni säkert om Flöjtfelet dömmer med tanke på straffen men
svaret är faktiskt nej. Det finns fler sopiga domare. Nu får vi
hoppas på bättre spel och lite mål för Arsenal i andra halvlek.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
18 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar