Jag är mycket nöjd med resultatet hantverkarna gjorde med
installation av nya toaletten anslutning för tvättmaskin. Som väntat
var det inte särskilt städat men eftersom de tog med sig gamla
toalettstolen stör inte det mig. Imorgon kommer nog tvättmaskinen så
till helgen ska jag kunna tvätta. Det kommer verkligen bli spännande.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
18 timmar sedan

1 kommentar:
Skitbra!
/T.Oa
Skicka en kommentar