Idag har jag installerat tvättmaskinen och alldeles blev första
tvätten klar. Känns riktigt bra med tvättmaskin i lägenheten! Stort
tack till Johanna som hjälpte mig välja en bra tvättmaskin och för
att hon gav mig ett bra pris på den. Lite spännande är det allt att
försöka förstå sig på hur man tvättar kläder på rätt sätt.
Vit-tvätten idag verkar blivit bra. Utmaningen kommer med stickat och
annat besvärligt.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
18 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar