Grillad kyckling med crème fraiche och sallad. Mer avancerad mat än
så är det inte läge för än men senare i veckan kan det nog bli mer
vällagad mat. På tal om mat så är det Floyd på tv nu som lagar
mat. Jag kan inte riktigt förstå vad som är så bra med hans
matlagning. Är det för han var först, drack mycket eller vad? Det
mesta han lagar ser knappt gått för han är så hafsig. Nej tacka vet
jag Jamie Oliver.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
18 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar