hur förbannat jävla dum i huvudet får man vara egentligen? Vad driver
en människa att sitta och bekänna såna här saker i tv för några
futtiga tusenlappar? (Jag menar så klart inte att man ska göra sånt
för miljontals kronor heller. ) Jag blir arg bara av att se att det finns
så här dumma människor. Borde inte naturen stöta bort dem eller behövs
de till något högre syfte? Snälla förklara för jag förstår inte...
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
20 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar