Ja nu har det varit några dagars bloggpaus igen. Jag skyller det hela på för mycket att göra på jobbet. Det får illustreras av den nästan 700 sidor tjocka dokumentationen till vårt projekt. Även om det är mycket att göra så klagar jag inte för det är otroligt kul! Så kul att till och med bläddrar i pärmen hemma på obetald fritid. Så rubbad är jag.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
18 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar