För någon månad sen var det mobilen som var livsfarlig och nu är
det handväskan. Det är ett under att så många tjejer överlever
barndomen med tanke på hur farliga handväskor är. Nu här ju
dessutom handväskor börjat bli modernt bland killar och fortsätter
det sprida sig riskerar vi väl att radera ut hela mänskligheten. Inte
utan man börjar misstänka Al Qaida lämnat mjältbrand bakom sig och
nu gått över till att sprida dödliga handväskor världen över.
Otäckt är bara förnamnet.
Sista dagen on site
-
Ja, i eftermiddag drar jag upp till Kramfors. Blir distansjobb imorgon och
sen gräsklippning och friidrottstävling. Kommer nog vara som ett vrak på
sönd...
19 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar