iPhone är verkligen en alldeles förträfflig telefon som kan ha
mycket kul med. Hittade nyss ett program där man kan se resultat från
de engelska ligorna, läsa senaste nytt, få skadeläget och
matchrapporter. Rent ut sagt ett förträffligt program! Inte blir det
sämre av att man direkt möts av Arsenals i toppen av ligan. Hurra
för det!
Sista dagen on site
-
Ja, i eftermiddag drar jag upp till Kramfors. Blir distansjobb imorgon och
sen gräsklippning och friidrottstävling. Kommer nog vara som ett vrak på
sönd...
18 timmar sedan

2 kommentarer:
och Bottenham är inte ens med på bild, undrar varför? Ja, just det, storklubben ligger ju hopplöst sist :-)
/TB
Det var ju kul så länge det varade.
/P
Skicka en kommentar