Den här lappen sitter nu uppsatt i trappuppgången där vi bor. Tydligen är det svårare än vanligt att få ihop en styrelse så då tar man till skräckpropaganda och hotar med höjda hyror. Hur en inkomplett styrelse kan leda till höjda hyror förstår då inte jag och jag gillar inte alls metoden att hota med sånt. Särskilt utan att förklara varför. Vi får väl se om de får ihop en hel styrelse och vad som händer om de inte gör det. Jag väntar spänt...
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
19 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar