Ok, så efter att installationen är klar ska man starta datorn? Undra hur man då gjorde för att starta installtionen om inte datorn var startad? Snälla kan någon förklara det för mig?!
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
Omväg
-
Tog en liten omväg via diket för ett par veckor sedan...
En snäll bonde i traktor kom förbi och drog upp bilen åt mig. Fina lilla
bilen verkar oskadd men är...
Första gången någon skriver rakt på sak
-
Om vad som händer i svenska skolan. Hur var det nu? Minskar klyftorna?
http://www.aftonbladet.se/kultur/kronikorer/linderborg/article19492419.ab
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar