Två gånger här jag fått samtal från vårt lager om att det är
problem med trucken. Nog för att jag är bra på mycket men truckar
är inte direkt min grej. Det visade sig i alla fall att det fanns en
lapp på lagret med mitt nummer på under rubriken "Truckreparatör".
Nu är lappen nertagen så min karriär som truckreparatör blev inte
lång. Men det var kul så länge det varade.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
20 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar