Min italienska supertallrik passar utmärkt denna fredag och nu sitter
jag och jäser i soffan. Himla skönt faktiskt. Bra på tv är det
också, Family Guy för att våra exakt. Näst på tur idag står
grönsaker och dipp.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
16 timmar sedan

2 kommentarer:
Är det bara du som jäser i soffan? är ni inte två???/ Kompisen
Nej, har precis kommit hem från Sala. Vi har haft avtackning av 2 underbara kollegor. / J
Skicka en kommentar