Idag blev det 2-rätters till middag. När jag var på Coop hade de
färsk svensk majs och det blev jag så himla sugen på att jag var
tvungen att köpa för att koka och äta med smör och salt. Vi
plockade själv när jag var liten och det var himla gott då så jag
hoppades det skulle vara lika gott nu. Och vet ni vad, det var
fortfarande lika gott!
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
20 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar