Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
22 timmar sedan
"I have spoken"
3 kommentarer:
Vilken drive Västerås verkar göra för lakritspuckar. För jag förstår att det är en sådan på reklampelaren i förgrunden.
Laktitspuck *klapp klapp klapp*
/GB-Gubben
Vila???????? Det är ju 1-års kalas i Hökåsen på Söndag så det är bara att ladda upp, det lär ju ta hela lördagen och sedan blir det inte många timmar kvar att slappa på.
Mvh // 1-åringens mamma.
Skicka en kommentar