Igår bokade jag bord på La Tapita till Valborg. Klockan 18 och ett glatt humör är det som gäller. Vi är hittills 6 personer anmälda till denna begivenhet. Vad det blir efter La Tapita återstår att se men visst finns det risk/möjlighet till att gå vidare och bränna ännu mer pengar.
Deltagare:
Rickard (Jag)
Anneli
Peter
Robban
Lökken
Richard (Assisterande produktchef tryckknappar)
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
16 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar