Ja det kanske finns lite rättvisa här i världen trots allt. Med två
sekunder kvar av tilläggstiden får en Liverpool-spelare för sig att
han ska nicka bort bollen i eget straffområde i riktning mot målvakten
och nickar den i mål!! Ett klockrent självmål och det är fördel
Chelsea inför returmötet nästa vecka. Nu kommer jag verkligen sova
gott i natt.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
19 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar