Det blir oväntat mycket resande i jobbet i år. Idag fick jag veta att
jag och en kollega ska åka till Tyskland 28/4-29/4. Vi ska besöka ett
ABB-företag som heter Busch-Jaeger och kolla på deras fabrik. Det ska
bli kul men det är inte nån lyxresa som mina resor till Indien och Usa
varit. Vi åker på eftermiddagen den 28:e och kommer hem på kvällen den
29:e. Borta lite mer än 24h alltså. Ni kan såklart se fram emot massa
intressant bloggande därifrån.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
19 timmar sedan

2 kommentarer:
Spännande. Jag ska också åka till Tyskland då, men måste stanna ända till Valborg kväll.
/G
Jag ska döma Bundesliga då. Ska vi träffas?
//Fröjdfelt
Skicka en kommentar