Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
18 timmar sedan
"I have spoken"
4 kommentarer:
Det ser verkligen ut som en paj att fröjda sig över...
/Anonym
Fröjdfeldt pajade väl allt för Arsenal va?
/TB:s brorsa
Där har vi kopplingen! Så enkelt det kan vara. Måste kommit i en svacka eftersom jag själv inte kom på det. Men det är klart, när man varit så fyndig i flera dagar är det väl inte mer än mänskligt.
/Pajen
TB's brorsa *klapp klapp klapp*
/TB
Skicka en kommentar