Så heter Coldplays kommande album som nu inte alls är långt borta. Idag läste jag att det börjar säljas den 16:e juni vilket ju bara är en och en halv månad bort! Jag hade tidigare hört det var ännu mer försenat men när det finns ett releasedatum känns allt mycket bättre.
En singel från albumet kommer den 5:e maj och det är riktigt snart. Ska verkligen bli spännande att höra hur den och övriga låtar låter. Längtar redan!
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
20 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar