Natten till idag sov jag riktigt. Det berodde inte bara på den vanliga "gåtilljobbet"-ångesten utan mest på att Spike fått något ryck och levde runt. Mellan ca 01:30 och 04:30 krafsade och grävde hon i sin bur för att, vad det verkade, bygga bo i huset i buren. Det låter jättemycket när hon krafsar eftersom klorna till slut kommer mot plastbotten och detta gjorde att Rickard sov dåligt.
Nu är det sovdags och jag hoppas verkligen det blir mer sömn i natt. Annars vet man inte vad det serveras för mat imorgon...
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
16 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar