... lär heller inte bli händelselös. På måndag eftermiddag åker jag till Tyskland som jag berättat om tidigare. På onsdag är det Valborg vilket betyder middag på La Tapita och kanske något mer efter det. Det ser jag mycket fram emot! Sen blir det några dagars ledigt fram till Söndag då jag ska till jobbet och testa så vårt system fungerar som det ska efter uppgraderingen som gjorts.
I övrigt är jag fortfarande helnöjd efter fredagens utekväll. En riktig höjdarkväll var det. Jobbigt är det att jag inte kan få den j-a låten vi spelade in ur huvudet. Den har verkligen etsat sig fast. Ni som inte var med och vill höra den får vänta ett tag till. Vågar inte lägga upp den här utan att ha frågat några av de övriga som var med.
Sista dagen on site
-
Ja, i eftermiddag drar jag upp till Kramfors. Blir distansjobb imorgon och
sen gräsklippning och friidrottstävling. Kommer nog vara som ett vrak på
sönd...
19 timmar sedan
1 kommentar:
Våga lägga ut låten!
/F.Egis
Skicka en kommentar