Bloggen verkar bugga lite just nu för en del inlägg som skickats från telefonen dyker upp flera timmar efter de skickats in. Bli alltså inte förvånade/upprörda/oroliga om det mitt på dagen dyker upp ett bild på ett vinglas eller mitt i natten att jag äter mat. Högst sannolikt är det bara fördröjningen och inte att jag håller på med det just då.
(Detta är för övrigt inlägg 1600!)
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
17 timmar sedan
1 kommentar:
Är detta oxå finnens fel?
/TB
Skicka en kommentar