Nu har jag i snart en vecka levererat det ena klockrena Fröjdfeldt-skämtet efter det andra men ska jag vara ärlig börjar det bli svårt att förnya sig. Droppen var när TB:s brorsa kom på det uppenbara pajskämtet jag helt missat. Jag känner nu att det är bäst att sluta när jag är på topp.
Jag vet att detta kommer som en chock för många men något säger mig att Fröjdfeldt inte feldömt sin sista straff här i livet så det kommer finnas gott om tillfällen att ta upp ämnet igen.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
19 timmar sedan
2 kommentarer:
Buu!
/PF
Äntligen!
Skicka en kommentar