Den frisörska jag gått till i flera år har tydligen slutat och börjat nån annan stans. Det chockbeskedet fick jag idag när jag skulle boka klipptid. Inte fick jag veta vart hon jobbade istället.
Hur tar man sig vidare från en sån här kris egentligen? Hon visste hur jag ville bli klippt utan att jag behövde förklara så mycket. Bra blev det också förresten. Jag ger nya frisörskan en chans imorgon men är hon inte bra så funderar jag på att hitta ett billigare ställe som inte ligger på stan. Vi har t ex en frisör på gatan vi bor, kanske skulle prova där nån gång?
Sista dagen on site
-
Ja, i eftermiddag drar jag upp till Kramfors. Blir distansjobb imorgon och
sen gräsklippning och friidrottstävling. Kommer nog vara som ett vrak på
sönd...
21 timmar sedan
2 kommentarer:
Jag kan klippa dig billigt!
//Fröjdfelt
Annars kan jag ta fram trimmern och fixa till dig, och det gratis!!!
/Hårfrisören
Skicka en kommentar