Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
21 timmar sedan
"I have spoken"
3 kommentarer:
Glöm inte hon där hemma. Hon vill nog också ha lite extra julklappar i år! / Tomten
Det är ju skit att det skall dra ut så på tiden. Det förlorar vi ju alla på. Och särskilt vi stackars föräldrarlediga som inte kan komma till FK och kräva retroaktiva pengar. Utan den nya lönen gäller först från den dagen man meddelar FK om höjningen (om man nu får någon...).
/Pappa Bitter
Vi äldre vill oxså ta del av alla pengar/snart pensionär
Skicka en kommentar