Här är omslaget till Kents nya album som kommer den 17:e oktober. På
måndag kommer nya singeln Ingenting som redan nu finns att ladda ner
på diverse tveksamma sidor. Eftersom jag inte orkade väntade till på
måndag laddade jag ner den och låten är helt ok. Det låter lite som
på skivan Vapen & ammunition, dvs synt och disco. Självklart kommer
jag köpa singeln så fort den finns på iTunes store!
Sista dagen on site
-
Ja, i eftermiddag drar jag upp till Kramfors. Blir distansjobb imorgon och
sen gräsklippning och friidrottstävling. Kommer nog vara som ett vrak på
sönd...
17 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar