Idag diskuterade en kollega och jag italiensk mat och då blev jag så sjukt sugen på sånt. Dessvärre hade jag lagt fram falukorv hemma så det var inte aktuellt att äta det jag ville. Men så slog det mig att man kanske kunde göra något italienskt av falukorven? Sagt och gjort så komponerade jag ihop en rätt av falukorv med italienska smaker. Det var tomat, basilika, paprika, purjolök, creme fraiche och så på toppen av det hela underbar mozzarella! Falukorv blir inte bättre än så här...
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
18 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar