Idag på eftermiddagen har jag suttit och pulat lite med föreningens
nya hemsida. Ett embryo av den ser ni ovan. Det svåraste tycker jag
är att hitta ett utseende man gillar. Inspiration till sidan som den
ser ut nu är lapparna som ibland finns i tvättstugan. Ni vet de där
det står t ex "Plocka upp efter dig- din mamma jobbar inte här".
Utvecklingen fortsätter senare ikväll eller imorgon. Nu ska vi snart åka och fira pappa som fyller år idag!
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
18 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar