Fick bredbandet uppgraderat från till 10 Mbit/s till 24 Mbit/s idag.
Det skiljde bara 20kr/månad så det kändes dumt att låta bli. Testade
just bandbredden och förvisso får jag inte 24 Mbit/s men väl runt 15.
Med tanke på att jag har trådlöst nätverk känns det som helt ok
prestanda. Ska kanske kolla med trådat nätverk och se hur mycket
skiljer. Hur som helst känns detta som en riktigt bra investering!
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
17 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar