Ikväll är det styrelsemöte och jag är ungefär lika laddad som inför
ett tandläkarbesök. Dvs inte alls. Det är alltid lätt att tacka ja
till en sån här grej men sen när det är dags att leverera är det inte
lika kul längre. Men man ska ju inte ta ut saker i förskott så jag
går dit och ser vad det är innan jag uttalar mig mer. Men särskilt
laddad är jag inte.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
16 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar