På mitt jobb skriver vi ut sjukt mycket papper av olika anledningar. Ibland motarbetar dock tekniken oss och stjälper istället för hjälper som syns på bilderna under. Som tur var funkar tekniken för att föreviga ögonblicket.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
16 timmar sedan
1 kommentar:
Jag håller med. Vi har ibland samma problem hos oss. Men då gäller det skattepengar, kanske inte lika kul för er som inte jobbar inom landstinget´./BA
Skicka en kommentar