Ännu vecka har gått och ännu en omgång i Premier League har spelats.
Återigen visade våra hjältar vart skåpet ska stå när de förnedrade
Derby hemma med volleybollsiffrorna 5-0. Det innebär fortsatt
förstaplacering i ligan. Förra säsongens vinnare Man United eller
tvåan Chelsea går det inte lika bra för. De möts dessutom just nu.
0-0 står det när jag skriver detta.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
20 timmar sedan

2 kommentarer:
Ja, det är kul just nu. Och som vanligt verkar Liverpööl vika ner sig i ligan. Sorry Robban men det blir ingen ligavist i år heller. Ni får väl, i vanlig ordning, hoppas på någon av cupperna.
/Gunners
Ingen torsk än, två insläppta... Vi kommer!!!
//R
Skicka en kommentar