Kanske lutar det trots allt mot ett ja. Ska snart lägga mig och fundera lite på det. Återkommer med besked imorgon.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
18 timmar sedan
3 kommentarer:
Ja ställ upp. Det behövs säkert lite nytt blod in i styrelsen./BA
Klart du skall ställa upp. Om inte annat så får du ju nya erfarenheter.
/P
Klart du ska ställa upp, det behövs lite yngre personer i en bostadsrättsförening, annars händer det ju ingenting./Kerstin
Skicka en kommentar