söndag, mars 30, 2008

Beach 2008- Here I come?


Någon påpekade att jag aldrig skrivit om Beach 2008 så det är väl bäst jag gör det. Imorgon efter jobbet ska jag till Nautilus på Lögarängen och göra nåt slags konditionsprov. Då får man bland annat reda vilken fysisk ålder kroppen är i. Samtidigt lägger de upp ett träningsprogram anpassat till sina egna förutsättningar ifall man vill börja träna där. Hela avdelningen har gjort detta tidigare men då var jag sjukskriven. Det ska bli intressant att få reda på hur illa man ligger till konditionsmässigt.

Om jag ska börja träna sen eller inte har jag inte bestämt mig för än. Men om jag gör det har ni min målbild ovan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hjälp!

Anonym sa...

Det krävs nog lite mer an bara träning på Nautilus för att få den kroppen.....typ lite annabola kanske!!??

// Biffen