
Johanna börjar se blek ut så jag hoppas hon orkar hela vägen. Fötterna värker, framför allt den vänstra, så det ska bli fantastiskt skönt att få komma hem och vila den. Känner också att tånaglarna behöver klippar för de orsakar skador på tån bredvid.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar