Just nu är jag och min iPhone ute och går. Vi ska till Coop och
handla mat. Fast det är förstås bara jag som ska äta. Ville bara
meddela det.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
18 timmar sedan

4 kommentarer:
Får inte iPhonen någon mat? Det var taskigt.
/SE T230
Ja, lite strömming borde han väl få i alla fall.
/K850i
Vem sa att jag är en han? / iPhone
SE T230 sa det. Han sa att du, iPhone, förökte stöta på honom.
/K700i
Skicka en kommentar