Vi såg just filmen The Happening och den var sååå himla dålig. Varför ger någon pengar till M. Night Shyamalan för att göra mer film när de bara blir sämre och sämre. Det började riktigt bra med 6:e sinnet men sen har det bara gått utför. Man trodde botten var nådd med Lady in the water som kom före denna men han lyckades försämra sig. Nu hoppas jag dock det är slut på filmer från honom. Jag kan ju välja att inte titta men det vore bäst för alla människor om det helt enkelt inte blev några fler filmer.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
19 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar