Och så här långt är jag helnöjd den. Nu blir man också lite sugen
på att se lite högupplöst material på den. Ska prova koppla datorn
till den. Behöver dock en kabel först. Känns dock mest skönt just
nu att ha bestämt sig och handlat. Stort tack till Richard för
bärhjälpen!
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
18 timmar sedan

3 kommentarer:
Kul, grattis till nya tv:n.
/Smygtittarn
Är Martha Stewart det första du tittar på? Jag antar att du fått värmeslag!
Jag kännde mig lite deppig igår efter semestern, så som plåster på såren så impuls köpte jag en tv jag med, blev en 42". läskigt lik din på bilden, så kastade antagligen 2000 kronor i sjön. Men jag känner mig ändå lite lyckligare än innan :)Finns det någe bättre än att köpa sig lite lycka? Ps3 nästa?
/Mattias
Skicka en kommentar