Ja det beror förstås om vad vi pratar om men jag tänker på platt-tv. I butiken tyckte jag alla 42" såg enorma ut och att det nog skulle räcka med 37". Eftersom 42" knappt är dyrare (det verkar vara 40/42" som gäller) jämfört med 37" så blev det en sån. Väl hemma kan man direkt konstatera att den alls inte ser stor ut så det var tur man inte var dumsnål.
Så jag är helnöjd även med storleken.
Huvudvärk
-
Imorse vaknade jag med huvudvärk. Det är ju inte den bästa starten på
dagen precis. Vet inte varför jag vaknade med värk men kanske för att jag
inte han...
20 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar