anlita inte torpeder så slipper man fängelse. Jag finner det väldigt svårt att ens tycka det minsta synd om henne. Gäller för övrigt de flesta andra brottslingar också.
Sista dagen on site
-
Ja, i eftermiddag drar jag upp till Kramfors. Blir distansjobb imorgon och
sen gräsklippning och friidrottstävling. Kommer nog vara som ett vrak på
sönd...
Omväg
-
Tog en liten omväg via diket för ett par veckor sedan...
En snäll bonde i traktor kom förbi och drog upp bilen åt mig. Fina lilla
bilen verkar oskadd men är...
Första gången någon skriver rakt på sak
-
Om vad som händer i svenska skolan. Hur var det nu? Minskar klyftorna?
http://www.aftonbladet.se/kultur/kronikorer/linderborg/article19492419.ab
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar